Garantie & Klachten

Bij Axtra staan we voor kwaliteit. Wij staan daarom in voor de deugdelijkheid van de door ons geleverde artikelen. Deze garantie beperkt zich echter in alle gevallen tot het kosteloos vervangen of repareren van het defecte artikel of deel daarvan. Axtra Voorzetapparatuur B.V. kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige schade of kosten, voortvloeiende uit een ondeugdelijke levering en/of binnen de garantietermijn defect raken van de door ons geleverde artikelen. De garantietermijn bedraagt 6 maanden.


Een garantiegeval?
Als u vermoedt dat u met een garantiegeval te maken heeft, neem dan contact met ons op via info@axtra.nl. Daarna helpen we u graag verder.
Als u ons mailt over een mogelijk garantiegeval, stuur dan de volgende gegevens mee, zodat wij u zo spoedig mogelijk kunnen helpen:

■   Het ordernummer van de bestelling (onder meer te vinden op de bestelbevestiging of factuur)

■   Het onderdeel-/serie nummer van het product (te vinden op het typeplaat of onderdeel zelf)

■   Een duidelijke omschrijving van het garantiegeval (Wat is er defect? Wanneer is het gebeurd? Hoe is het gebeurd?)

■   Een foto van het defecte onderdeel (indien van toepassing)

Op deze manier kunnen wij beoordelen of er sprake is van een garantiegeval. Als wij aan de hand van de foto’s of omschrijving niet kunnen beoordelen of het om een garantiegeval gaat, dan zoeken wij naar een andere oplossing om dit in te kunnen schatten. Dit doen wij natuurlijk altijd in overleg.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@axtra.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur  via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hulp nodig?

Kunnen wij u ergens mee helpen? Whatsapp ons!06 – 83315192

Ik heb nog wat staan